Silivri Boşanma Avukatı

Evlilik birliğini sona erdirmek isteyen eşler; boşanma ve boşanmanın tüm ekonomik sonuçlarında mutabık kaldıkları takdirde anlaşmalı, boşanmanı ve boşanmanın ferileri hususunda ihtilafa düştüklerinde çekişmeli boşanma davası açmalıdır. Boşanma davası, dava taraflarının bir boşanma avukatı ile temsil olunması zorunlu davalardan değildir. Taraflar davayı bizzat açabilir ve takip edebilir. Ancak, boşanma ve boşanma dava sürecinin son derece ağır psikolojik etkileri olması ve bu süreçte yapılacak hatalı işlemler nedeniyle telafisi güç hak kayıplarının muhtemel olması, tarafların deneyimli bir Silivri boşanma avukatı ile temsil olunmasını isabetli kılmaktadır.

Silivri Boşanma Avukatı Tavsiye

Evlilik birliğini noktalamak ve boşanma davası açmak isteyen eşler, Silivri boşanma avukatı tavsiye ve önerilerine dikkat ederek en iyi boşanma avukatı ile anlaşmak ister. Silivri boşanma avukatı, boşanma davasının en iyi şekilde yönetilmesini ve müvekkilinin hak kaybı yaşamasının engellenmesi yönünde çalışma sarf eder. Arzu edilen müspet sonucun elde edilebilmesi adına dava takibini ciddiyet ve hassasiyetle gerçekleştiren tecrübeli Silivri boşanma avukatı madden ve manen yorucu bir süreci ihtiva eden boşanma sürecinin olabildiğine az etkilerle atlatılması adına önemli bir işleve sahiptir.

Silivri boşanma avukatı, dava hazırlığı sürecinde ilk olarak taraflara ve somut olaya ilişkin gereken araştırmayı yapmak suretiyle bilgi toplar. Dava, anlaşmalı şekilde yürütülecekse müvekkilinin hak ve menfaat kaybı yaşamaması adına, anlaşmalı boşanma protokolü hazırlanması sürecinden hükmün kesinleşmesine değin her aşamada faaliyet gösterir. Çekişmeli boşanma davalarında ise müvekkilinin taleplerini hukuki zeminde temellendirerek etkin ve etkili bir şekilde ileri sürer ve boşanma sürecinin uzun bir takvime mal olmaması adına pratik çözümler sunar.

Silivri Boşanma Avukatı Arıyorum

Evlilik birliğinden beklenen yararı ve mutluluğu elde edemeyen taraflar; boşanma konusunda, boşanmanın mali sonuçları ve ortak çocukların velayeti hususunda mutabık kalarak anlaşmalı boşanma yoluna gidebileceği gibi bu konularda uzlaşı sağlayamamaları halinde ise çekişmeli boşanma yoluna giderek evliliklerini noktalayabilir. Gerek anlaşmalı gerekse çekişmeli boşanma davasında tarafların en iyi şekilde temsil edilmesi; yasal hakların temini ve menfaat kayıplarının önlenmesi adına oldukça önemlidir.

Kanun koyucunun, boşanma davası açılması ve takip edilmesi için dava taraflarına avukat tutma mecburiyeti öngörmemesine rağmen bu sürecin yürütülmesi için uzman desteği almak doğru bir yaklaşım olacaktır. Zira uygulamada görülmektedir ki yaşanan hak kayıplarının birçoğu, kulaktan dolma bilgiler ve internet üzerinde paylaşılan yanlış bilgiler ile hareket eden kişilerin hatalı veya ihmali işlemlerinden mürekkeptir.

İzah edildiği üzere, boşanma sürecinde olumsuz sonuçların muhatabı olmamak ve talep edilen sonucu elde etmek için boşanma avukatı nezaretinde ilerlemek yararlı olacaktır. Bunun bilincinde olan ve sürecin selameti açısından uzman desteği alma isteyen kişiler, Silivri boşanma avukatı arıyorum şeklinde araştırmalar yaparak deneyimli bir boşanma avukatı arar.

Silivri En İyi Boşanma Avukatı Kim?

Silivri en iyi boşanma avukatı kim sorusuna, boşanma sürecini asgari etkilerle atlatmak ve süreçten beklediği sonucu tam ve kısa sürede elde etmek isteyen kişiler yanıt arar. Silivride boşanma avukatı arayışına giren ve mesleğinde başarılı bir avukat ile iletişim kurmayı arzulayan kişiler, vekillik veya danışmanlık hizmeti alacağı boşanma avukatının başta Türk Medeni Kanunu ve ilgili mevzuata hâkim, Aile Hukuku üzerine uzmanlaşmış bir avukat olmasına dikkat etmesi doğru bir yaklaşım olacaktır. Zira boşanma sürecinin son derece ciddiyet ve hassasiyetle yürütülmesi, kişi adına olumlu sonuç verecek çalışmalar yapılması ve en nihayetinde sürecin çok uzamaması gerekir.

Silivri Boşanma Avukatı Hangi Davalarda Vekillik Hizmeti Verir?

Silivri boşanma avukatı tarafından verilen vekillik hizmetinin kapsadığı davalar ve hukuki danışmanlık sağlanan hizmetleri sıralamak gerekirse:

• Boşanma davaları,
  • Velayet davaları,
  • Aile içi şiddet davaları,
  • Kişilik haklarına saldırı davaları,
  • Nişan bozulmasından doğan davalar,
  • Evlat edinme izin davası,
  • Tazminat ve nafaka davaları,
  • Babalık davası,
  • Eşler arası yasal sorunların denetimi ve giderilmesi,
  • Ailenin korunmasına dair 4320 sayılı kanundan doğan davalar,
  • Mal ortaklığı, ayrılığı, mal rejimleri,
  • Eşler arası mal rejiminin denetimi ve gerekli önlemlerin alınması,
  • Velayetin denetlenmesi,
  • Yaş düzeltilmesi ve kazai rüşt davları,
  • Evlenme izni, kadın için bekleme süresinin kaldırılması,
  • Nesebin reddi, nesebin tashihi ve babalık davaları,
  • Tenfis davaları,
  • Hukuki danışmanlık hizmetleri,
  • Uzaklaştırma kararı takibi,
  • Aile hukukuna dair korunma önlemlerinin alınması,
  • Vesayetin denetlenmesi,
  • Nafaka takibi.
Aile hukukuyla alakalı daha fazla içeriğe ulaşmak için hemen Aile Hukuku Makaleleri sayfamızı ziyaret et.

Ezgi Sapmaz Hukuk Bürosu Ücretli Danışmanlık Banner

Ezgi Sapmaz

Avukat Arabulucu Ezgi SAPMAZ, aile ve ceza hukuku alanında uzmanlaşmış, deneyimli bir avukattır. Mesleğine duyduğu derin saygı ve bağlılıkla, müvekkillerine adil ve etik hizmet vermeyi amaçlar.